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Inviato

è arrivata la 0.04 , questo è il mio primo video commentary al riguardo (ne farò altri sicuramente)

 

 

 

Cosa cambia con questa release:

Features and changes:

    New A.I. behaviour, mutants will sometimes go home to sleep during day along with other new routines.
    Distorted mutants can now be killed with regular weapons.
    Distorted mutants more aggressive and deadly in combat and have expanded actions.
    Better ambient lighting. Trees and large objects diffusely occlude skylight. (experimental)
    Pause menu now actually pauses game.
    Enemies use rocks more often to jump attack at player.
    New female enemy type added.
    Better distribution of enemies throughout the world.
    Constructed bench now works and players can sit to regain energy or watch sunset.
    Increased axe damage against enemies.
    More variation to female cannibal models, added procedural breasts size system.
    Improved Rabbit/Lizard distribution and optimized CPU usage.
    Improved sky and sun look.
    Improved dead cave lighting and cave 2 lighting.
    Better cave textures and rock look.
    Dead cave prop fixes, fixed some incorrect rock placements.
    Improved load times and added loading percentage amount.
    Re-balanced hunger drain.
    Better cave ground with flowing water and more detailed textures.
    Enemies will now push small items out of the way instead of getting stuck on them.
    Dead sharks now ragdoll.


Bugs:

    Fixed rain sound never going away even after rain stops.
    Fixed bug where some partially built structures couldn't be completed after loading a saved game.
    Fixed animals sometimes disappearing in regular and vegan mode.
    Fixed issue where you could still shoot flare gun or use other weapons when pause menu was open.
    Yacht random position won't change now or get lost when saved game is loaded
    Fixed all effigies turning into arm effigy on load
    Fixed E to add icon showing up if holding a rock or stick even if items not needed in building
    Fixed cave drips continuing to play even when not in cave
    Fixed fish swimming outside of pond near cliff section
    Fixed fullness always starting at half when loading a saved game
    Fixed moonlight sometimes missing completely
    Fixed stick marker vanishing on loading saved game
    Fixed missing collision roof of cabin
    Fixed player flying in air after chopping dead bodies
    Rain effigy effect should now work and will wear off after time
    Cannibals spawning in villages no longer 'pop' when waking up
    Fixed creepy female model attacks sometimes not hitting player
    Fixed bug where bird landing on hand would sometimes stop axe from working
    Fixed enemy head and leg pickups sometimes appearing as arm pickups

Inviato

DIversi miglioramenti grafici, anche se un pò preoccupante l'aumentare della pesantezza grafica. Se tu con una GTX580 e un i5 2500k@ 4.6 ghz  stai anche a 20 FPS figurati io con una GTX570 e un vecchio core 2 duo 9550@3,4ghz lol. Speriamo che nei prossimi aggiornamenti dopo i miglioramenti arrivi anche l'ottimizzazione.  I nativi meno aggressivi potrebbero anche starci, magari nelle prime fasi di gioco studiano il nuovo arrivato per poi riservarsi di attaccarlo dopo qualche tempo.

 

 

Gli squali spawnati in massa dal nulla o.O

Inviato

Gli squali spawnati dal nulla ..mortacci loro :unsure:

 

Si guarda il gioco con tutti i filtri attivi e con le shadows al  massimo sicuramente ora è pesantuccio (ma non pesantissimo eh) e sicuramente verrà ottimizzato in seguito presumo.

 

Per quanto riguarda i cannibali ....

 

Nuovo video (direi che ancora non ci siamo su molte cose)

 

 

Stanno dando troppo retta alle richieste idiote dei casualoni che piano piano stanno rovinando la difficoltà del gioco..... :angry:

Inviato

Dopo moooltissimo tempo ho avuto l'opportunità di provare questo gioco(ne) .

Che dire.. per essere quello che è ( fase alpha ) mi piace un botto , la grafica non è per niente male tutto ad ultra e non vedo accenni , il gameplay forse è un po' troppo facile ora , sono riuscito a costruirmi TUTTO nel giro di poche ore senza morire ( son davvero scarsi quelli ehe ) .

Spero nella coop  :ph34r:  :ph34r:

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