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Inviato

Ritono a giocare a the forest dopo aver saltato tutta la 0.05....

 

Questo il change log con le novità.

 

Version 0.06 Changelog:

    A.I. – New tribe type added – starving cannibal! Will eat fallen comrades

    A.I. – Different tribes will now interact with each other, hunting, stalking, killing and eating each other

    Shadows Improved! Fisheye shadow distortion gives higher resolution shadow up close and now uses a single cascade (experimental, maybe cause some glitches)

    2 New cave systems added near geese lake

    Fixed missing light on crafted torch

    Real caustics added to water

    Lighting effigies uses the lighter correctly now

    Fixed issue where cannibals could get stuck after being knocked down

    Creepy mutants and animals no longer get stuck in noose trap spinning forever

    Improved look of noose trap when sprung but empty

    All traps can be reset

    Player will set off traps if he touches trigger

    5x new plant types added

    Fixed (Unity fix) issue where grass would cause slight framerate hicks

    Hint to NVIDIA driver that it should use the discrete GPU in Optimus chipsets. (Unity fix – should help laptop performance)

    Added press space to skip tutorial to opening plane crash

    Fixed bug where arrows could get stuck in sky above fires

    Fixed rockpit floating slightly above terrain

    Moving forward, crouching, jumping or pressing e will make player stand up if sitting on bench

    Better bench model

    Fresnel effect applied to specular and fixed specular leak around backside of objects

    New props added: washed up packages and shipping containers

    New prop added : Orange tent

    New improved opening plane crash sound effects

    Fixed marigold and dead rabbits overlapping in inventory

    Improved plane interior textures and resolution

    Added icon to remove ghost structures, fixed issue where add icon could sometimes stay on screen after removing ghost. Limited ghost removal to only if no resources have been added. New crunch sound effect for when removing ghost structures

    wall built can now be destroyed by hitting it with axe, giving you back resources

    musical sting added to player waking up on plane

    Improved terrain spec and (finally) fixed water accumulation when raining, added new sharp rock terrain texture to under lakes

    Improved pond water distance settings

    Crafting:  Fixed issue where you could remove feathers before crafting arrows and still craft the arrows. Fixed issue where you could sometimes not craft items depending on order of items placed. Adding an item to a craft that isn’t needed will stop you from crafting until it’s removed again. Fixed bug where you could lose medicine by crafting the same item multiple times

    Lots of collision issues fixed in caves

    Improved cave lighting! Better looking settings for skull lights and less light popping on/off

    Sped up rabbits

    Lowered brightness of click to place buttons in survival book

    You can now save your game at a shelter without sleeping

    Fixed bug where coins could vanish after adding them to a craftable item

    Fixed bug where day counter wouldn’t increase correctly

    Fixed bug where crickets would continue to play during the day

    Fixed issue where cave sounds would sometimes vanish when walking between connecting caves

    More combat balance and a tweak on weapon settings

    Performance and memory improvements

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Inviato

Non è stata fissata nessuna data ..... e ti dirò : a meno che non ci sia qualche mezzo miracolo o qualche "accellerazione" improvvisa nei prossimi mesi direi che prima del 2015 inoltrato non se ne parla di vedere la release finale..... (ma come "data presunta" infatti era stata specificata tempo fa proprio il 2015 , cioè di vederlo finito per la fine di quest'anno è assolutamente e totalmente impossibile , stanno troppo indietro , troppo)

Inviato

Non è stata fissata nessuna data ..... e ti dirò : a meno che non ci sia qualche mezzo miracolo o qualche "accellerazione" improvvisa nei prossimi mesi direi che prima del 2015 inoltrato non se ne parla di vedere la release finale..... (ma come "data presunta" infatti era stata specificata tempo fa proprio il 2015 , cioè di vederlo finito per la fine di quest'anno è assolutamente e totalmente impossibile , stanno troppo indietro , troppo)

Ah ok. Beh meglio così, almeno hanno tutto il tempo per fixxarlo a dovere e metterci su qualche nuova idea, questo è un gioco che ha davvero tanto potenziale, spero che non faccia la fine di DayZ.

Inviato

Il potenziale è enorme, più che fixare qua e la (quella è una cosa normale) c'è proprio da aggiungere ancora una valanga (ma tanta roba proprio) di contenuti ...... cioè al momento l'isola è forse il 15% di quello che sarà l'isola finale.... le cose che si potranno fare ..... la parte relativa alla storia..... sono ancora in alto,altissimo mare :sesene4:

 

Comunque dalla release 0.05 che non ho provato hanno aggiunto l'arco ..... domani pomeriggio vedo di farmi qualche partitina per provarlo :D

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